Followers

Sila Pilih Kategori Cerita Untuk Mendapatkan Lebih Banyak Cerita Mengikut Kategori :)

Saturday, August 27, 2011

Bos Nak Yang Special


Pak mat merupakan penolong peribadi kpd bosnya. Walaupun kadang kala dia ada melakukan kesalahan namun bosnya tetap mahu dia berkerja di bawahnya sehingga pada suatu hari......

Bos: Mat kau tolong belikan aku mee goreng special.

Pak mat: baik bos....

sekembalinya dia dari membeli mee...

pak mat: ini meenya bos..

bos: aku nak yang special la mangkuk!

pak mat: special tu yang macam mana..

bos: special tu yang ada dua telur la..

pak mat: ye..ye saya pegi beli..err..bos nak order yang ni saja ke?

bos: aku ingat pun nak awek jugak la..kalau kau jumpa mana2 awek yang special kau bagi kat aku..aku nak yang special punya..

selepas beberapa minit....

pak mat: bos ni mee dan awek special tu..

bos: woi yang ni bukan awek..ni bapuk la..

pak mat: bos kata special tu yang ada dua telur..jadi saya bawak la yang ni ada dua telur..

bos: memang sengal la kau ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Popular Posts